Kategorie

Telefon:604 678 334

Skontaktuj się z naszą infolinią

Infolinia czynna w godzinach 8:00 - 20:00.

Ogólne informacje dotyczące warunków zakupów:

Zakupy osób fizycznych:

Zakupy osób fizycznych w sklepie internetowym firmy Konkret są obciążone kosztami dostawy jeżeli ich wartość jest niższa niż 800pln brutto. Koszt przesyłki jednej paczki gabarytowej o wadze do 30kg to kwota 20pln brutto. Dodatkowo pobranie kosztuje 7pln brutto. Przy zakupie powyżej 800pln brutto wysyłka GRATIS.

Zakupy firmowe (kwiaciarni, galerii, sklepów ogrodniczych/wielobranżowych, hoteli, restauracji, etc.):

Zakupy firmowe (kwiaciarni, galerii, sklepów ogrodniczych/wielobranżowych, hoteli, restauracji, etc.) w sklepie internetowym firmy Konkret są obciążone kosztami dostawy jeżeli ich wartość jest niższa niż 800pln brutto. Koszt przesyłki jednej paczki gabarytowej o wadze do 30kg to kwota 20pln brutto. Koszt przesyłki jednej palety euro to 150pln brutto. Dodatkowo pobranie kosztuje max 10pln brutto. Przy zakupie powyżej 800pln brutto wysyłka GRATIS.

Zakupy firmowe (hurtowni, stoisk giełdowych, etc.):

Zakupy firmowe (hurtowni, stoisk giełdowych, etc.) w sklepie internetowym firmy Konkret są obciążone kosztami dostawy jeżeli ich wartość jest niższa niż 2500pln brutto. Koszt przesyłki jednej palety euro to 150pln brutto. Dodatkowo pobranie kosztuje max 10pln brutto. przy zakupie powyżej 2500pln brutto wysyłka GRATIS.

Powyższe zestawienie kosztów dostawy dotyczy wysyłek na terenie Polski. Ceny dostawy poza teren Polski są ustalane indywidualnie i są zgodnie z wyceną miedzynarodowej firmy kurierskiej (GLS, DHL, Raben).

 

Ogólne informacje dotyczące warunków zwrotów:

Zwroty osób fizycznych:

Możliwość odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie osób fizycznych - Konsumentów. W sytuacji tzw. zakupu „na firmę” w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Nabywca nie ma możliwości skorzystania z tego prawa.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument – osoba fizyczna, która dokonała zakupu produktów w sklepie internetowym www.LaDecora.pl, może w terminie 14 dni kalendarzowych od doręczenia produktu odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

W tym celu wystarczy, że Konsument zadzwoni (+48 604 678 334) i poinformuje o tym fakcie lub złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość w formie pisemnej i wyśle je za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ladecora.pl z podaniem niezbędnych informacji opisujących zwrot, takich jak: numer zamówienia, imię i nazwisko, artykuł i liczba zwracanych sztuk, kwota zamówienia brutto, numer konta bankowego do zwrotu – w przypadku wysyłek za pobraniem.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Następnie Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy.

Zwroty prosimy kierować na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KONKRET" Andrzej Marcinowski, ul. Lutycka 60a, 64-920 Piła, (+48 604 678 334).

Konsument może odesłać produkt przesyłką pocztową, kurierską lub przekazać osobiście w uzgodnionym terminie. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu czyli koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”.

Sprzedawca sprawdza przy odbiorze zawartość zwracanej przesyłki i jeżeli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia zwracanego produktu lub produkt będzie nosił ślady użytkowania, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Konsumenta. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Jeżeli zwracany towar zostanie uszkodzony w trakcie przesyłki zwrotnej, Konsument sam musi dochodzić swoich praw na podstawie zawartej umowy z firmą kurierską.

Po akceptacji zwracanego towaru od Konsumenta, Sprzedawca niezwłocznie dokona zwrotu Konsumentowi wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztu dostawy produktu do Konsumenta. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przelewem na konto, z którego Konsument dokonał wpłaty lub na konto przez Niego wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, w przypadku zapłaty za pobraniem lub zmiany rachunku bankowego.

 

Zwroty firmowe:

Możliwość odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie osób fizycznych - Konsumentów. W sytuacji tzw. zakupu „na firmę” w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, Nabywca nie ma możliwości skorzystania z tego prawa jednakże każda taka prośba o odstąpienie od umowy będzie rozpatrywana indywidualnie.

 

Obowiązki w czasie przyjmowania przesyłki: 

W czasie dostaw zdarzają się czasami uszkodzenia przesyłek. Firma Konkret wkłada wielki wysiłek w odpowiednie spakowanie produktów do transportu. Nie oszczędzamy na: foli, przekładkach, kartonach, gąbkach, foliach bąbelkowych, taśmach, naklejkach ostrzegających, etc..

Bardzo prosimy wszystkich naszych Klientów (bez względu czy jesteś osobą fizyczną czy firmą) o: DOKŁADNE SPRAWDZENIE PRZESYŁKI W CZASIE DOSTAWY W OBECNOŚCI KURIERA. Takie zachowanie zwalnia Ciebie z odpowiedzialności za uszkodzony towar.

Drogi Kliencie: Jeżeli w czasie dostawy przy dokładnym sprawdzaniu przesyłki w obecności kuriera stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia musisz poprosić kuriera o wystawienie PROTOKOŁU USZKODZEŃ. Taki protokół musi zawierać opis uszkodzeń, ich ilość, datę i podpis kuriera z imieniem i nazwiskiem oraz musi zawierać regułkę, że: „przesyłka została sprawdzona w obecności kuriera”. Takie zachowanie zwalnia Ciebie z odpowiedzialności za uszkodzony towar, gdyż dowodzisz, że odbierasz go w stanie uszkodzonym i uszkodzenia nie powstały u Ciebie.

Mając taki dokument od kuriera musisz nas niezwłocznie poinformować o zdarzeniu, a Ty masz dzięki temu prawo do zwrotu Swoich pieniędzy lub masz prawo poprosić nas o kolejną wysyłkę z produktami, które zostały uszkodzone w czasie dostawy. Jeżeli nie dopełnisz obowiązku sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera i przyjmiesz przesyłkę z założeniem „że nic się nie stało” to ryzykujesz całą wartością Swojego zamówienia.

Firma Konkret nie rozpatrzy pozytywnie Twojej informacji o tym, że przesyłka dotarła do Ciebie w stanie naruszonym jeżeli nie masz wyżej opisanego protokołu szkody. Dlatego jeszcze raz prosimy SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY KURIERZE bez względu na to jako on bardzo Ci powie, że się śpieszy!!!


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki i dyrektywą UE. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. OK